Prekių grąžinimo taisyklės:

-         Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant prekės nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos kodekso 6.228-10 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.

-         Prekių grąžinimas, keitimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis 2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

-         Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. paštu dauglita@dauglita.lt .

-         Lizingo būdu pirktos prekės grąžinti negalima.

-         Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje, nesuplėšytoje pakuotėje (pakuotės gali būti atidarytos (pvz. perkirpti pakuotės uždarymui skirtas lipnias juostas) tiek, kad galima būtų apžiūrėti prekės spalvą, komplektaciją ir t. t. ).

-         Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

-         Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).

-         Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

-         Gavus prekę, prieš ją surenkant, būtina ją atidžiai apžiūrėti. Kokybiškų, tačiau bandytų surinkti ar surinktų prekių grąžinti negalima.

-         Prekių, kurios buvo gaminamos pagal individualų Kliento užsakymą (spalvą, medžiagą, kitokių išmatavimų ir t. t), grąžinti negalima.

-         Svarbu žinoti, kad esant mažareikšmiam trūkumui (pvz. apdailos nubrozdinimas) – prekė nekeičiama ir pinigai negrąžinami, tokiu atveju pardavėjas įsipareigoja per protingą terminą pašalinti išvardintą trūkumą.

-         Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą. Prie prašymo turi būti pridedamas pirkimo-pardavimo kvitas arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio Pardavėjo patvirtinantis dokumentas (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo kortelės išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ar kita).

-         Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

-         Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.

-         Už prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir tinkamai supakuota, Pardavėjas gali nepriimti grąžinamo daikto.

-         Prekės nebus priimamos atgal, jei buvo naudojamos ir/arba buvo sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

-         Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.